REGISTRERINGSSKJEMA FOR UTVIDET BRUK AV VIDEO- OG LYDOPPTAK

 

Post/poliklinikkteam: ____________________________Dato: ____________

 

Postnummer og navn på index-pasient:  __________________________________

 

Samtykke fra index-pasient:    ___________________________________________

 

Navn på øvrige deltakere:  Status    Samtykke til opptak

 

__________________________ ______________________ __________________

 

__________________________ ______________________ __________________

 

__________________________ ______________________ __________________

 

__________________________ ______________________ __________________

 

__________________________ ______________________ __________________

 

Hvem har besluttet opptaket? _____________________________________

 

Til hvilket formål er opptaket tatt?  ____________________________________

 

Hvem har forestått opptaket?   ________________________________________

 

 

Opptaket slettet: Dato:    ________________

 

Begrunnelse for hvorfor opptaket ikke slettes ved avsluttet behandling: 

 

___________________________________________________________________

Vedtak om nytt slettingstidspunkt: ___________________________________

 

 Signatur teamleder: _______________________________________________

 

 

 

      --------------------------------------------

       behandlingsansvarlig